Ilość znaków w Wordzie.

Jako, iż ostatnio szukałem opcji przeliczania znaków, wyrazów itp w tekście – konkretnie Word, miałem ochotę zrobić tego screena przesyłam rozwiązanie dla tych, którzy go nie znaleźli bądź jakiś inny powód ;p Łord wersjon 2k3.

Ilość znaków w Word

3 Responses to “Ilość znaków w Wordzie.”


  1. 1 KamkoS Czerwiec 1, 2008 o 4:21 pm

    Dzieki, szukałem tego…

  2. 2 Daro Wrzesień 15, 2008 o 7:45 pm

    Ja również szukałem,a okazało się to takie proste.
    Dzięki wielkie za pomoc!

  3. 3 rybka Styczeń 9, 2009 o 11:05 am

    Ja tez sie tego „troche” naszukalam . Bardzo dziekuje :) :) :)


Skomentuj

Tutaj ->


